ثبت نام

نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6
  1. #1
    seo
    seo آنلاین نیست.

    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0

    چگونه طراحی سایت خود را به رتبه نخست گوگل برسانیم

    سئو سایت با سئو کندو،

    چگونه طراحی سایت خود را به رتبه نخست گوگل برسانیم

    پیش از پرداختن به بحث اصلی درباره سئو سایت لازم است نکته هایی را به عنوان مقدمه خدمت کاربران عزیز عرض کنیم توجه و رعایت این نکته ها می تواند در همان قدم های اولی سئو سایت تاثیر زیادی بر روی بهینه سازی سایت در نزد موتورهای جستجو به خصوص در نزد گوگل داشته باشد.
    مطلبی را کپی نکنید. اولین نکته اینکه به هیچ نحوی از مطالب سایت های دیگر برای تولید محتوا در سایت خود کپی برداری نکنید. اگر مطلبی را در سایتی دیگر برای سایت خود مفید می دانید، سعی کنید در زیر مطلب منبع آن را نیز بیان کنید، این کار رتبه سایت شما را همتراز با آن سایت بالا می برد.

    توجه داشته باشید که گوگل موتوری هوشمند است و بیش از هر چیزی مطالب کپی شده را تشخیص می دهد و بعد از مدتی طراحی سایت شما را به رتبه های پایین تر پنالتی می کند. که در صورت اتفاق افتادن این کار بالا آمدن دوباره طراحی سایت شما سخت تر خواهد بود.

    مقالات را ویرایش نکنید. از ادیت و لود دوباره مقالات سایت های دیگر در طراحی سایت خودتان پرهیز کنید. به این دلیل که Google این نکته را نیز تشخیص خواهد داد و اگر منبعی برای مطلب ادیت شده نیامده باشد باز رتبه سایت شما تنزل خواهد کرد.

    رتبه صفحه طراحی سایت شما در نزد گوگل اثر زیادی در تجارت شما خواهد داشت با توجه به اینکه تمام تلاش شما بر این است که رتبه صفحه سایت خودتان را در گوگل بهینه سازی کنید به موازات آن کسب و کار شما نیز رونق خواهد گرفت. در ادامه نکته های را زیر این موضوع برای تان برمی شمریم تا با رعایت آنها سایت شما نتیجه مورد قبولی را در رنکینگ موتورهای جستجو و گوگل به دست بیاورد با ما همراه باشید.



    رعایت اصل ها و قاعده های سئو سایت در کدنویسی طراحی سایت
    برای آنکه طراحی سایت تان در گوگل رنکینگ خوبی به دست آورد باید اصل هایی را در جهت سئو سایت رعایت کنید. در ذیل چندین اصل مهم را یادآوری می کنیم.

    کدنویسی HTML طراحی سایت باید براساس برچسبDIV اجرا گردد و از برچسب TABLE به منظور صفحه بندی بهره گرفته نشود. برچسب TABLE تنها باید زمانی به کار رود که می خواهیم اطلاعات جدولی در سایت داشته باشیم.

    نشانی دادن صفحه ها باید برای گوگل [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد] شوند به این نحو که نشانی دادن هر دسته و گروهی در یک فایل گنجانده می شود و اسم صفحه ها بر پایه سرنویس صفحه در آن ها قرار می گیرد. به کارگیری اسم صفحه فارسی اثر خوبی در شناخته شدن صفحه های طراحی سایت در گوگل دارد.

    کد نویسی طراحی سایت باید مطابق با w3c نوشته شود و بعد از پایان یافتن طراحی سایت باید سایت در W3c Validator ارزیابی شود و اشتباهات سایت را مرتفع کنند. در حالتی که اشتباهات طراحی سایت برطرف شود این طراحی سایت پیام خوبی را به شما خبر خواهد داد.

    این سایت صفحه های طراحی سایت را به طور تفکیک شده می سنجد و ارزیابی می کند پس کار آزمایش باید بر روی یک به یک صفحه های طراحی سایت اجرا شود.

    در نظر داشتن عنوانی برای صفحه های طراحی سایت و به کارگیری از برچسب های H1,H2,H3 و ..



    به همراه مراعات کردن اصل های سئو سایت در جهت بالا بردن رتبه صفحه طراحی سایت، باید اصل هایی قوی تر و حرفه ای تر را نیز در نظر داشته باشید و رفته رفته آنها را نیز به کار بگیرید. در ادامه سعی می کنیم به گوشه ای از این اصل های حرفه ای سئو سایت اشاره ای بکنیم.

    ساخت نسخه موبایل طراحی سایت یا رسپانسیو کردن طراحی سایت اثر خیلی زیادی بر روی رتبه صفحه سایت شما در نزد گوگل خواهد گذاشت، به این دلیل که بازدیدکنندگان در زمان حاضر بیشتر از هر وسیله ای از تلفن همراه و یا تبلیت باری استفاده از وب و سرچ آن بهره می گیرند و به تبع آن نشان دادن اصولی با سایز هماهنگ تلفن های همراه و تبلیت ها سبب خواهد شد بازدیدکننده ها با وسایل تلفن همراه هوشمند و تبلت به راحتی و در کمترین زمان ممکن به طراحی سایت شما دسترسی داشته باشند و به موازات آن آمار بازدید سایت شما افزایش یابد و با بالا رفتن آمار بازدید رتبه صفحه طراحی سایت شما نیز بهینه تر شود.

    به کارگیری از اسنیپت ها سبب خواهد شد سایت شما در نزد گوگل خواناتر دیده شود. در حالتی که از rich snippets و structured data بهره می گیرید می توانید آن را در Google Structured Data Testing Tool – Google Help ارزیابی کنید و بسنجید، تنها لازم است نشانی اینترنتی صفحه دلخواه تان را به این سایت بدهید تا اسنیپت های استفاده شده در این صفحه را به شما قابل مشاهده نماید.



    انتخاب عنوان درست برای رتبه صفحه سایت
    تایتل و سرنویس صفحه که در بالای مرورگر مشاهده می شود اصلی ترین قسمتی است که گوگل و سایر موتورها بوسیله آن متوجه زمینه کاری و فعالیتی صفحه شما می گردند. به منظور اینکه مناسب ترین تایتل و عنوان را برای صفحه های طراحی سایت تان انتخاب کنید به موارد زیر دقت کنید.

    ۱ . تایتل صفحه را به منظور زمینه فعالیت سایت تان طراحی نمایید و نه به منظور گوگل یا سایر موتورها. عنوان باید برای بازدیدکننده جذاب و گیرا و گویا باشد.

    ۲ . از واژه کلیدی تا می توانید فقط یک مرتبه در عنوان بهره بگیرید.

    ۳ . از واژه های کلیدی بیش از اندازه بهره نگیرید و تلاش کنید هر صفحه و مقاله تان بر روی یک واژه کلیدی فوکوس داشته باشد.

    در پایان عنوان اسم برند تجاری خودتان را بنویسید
    ضرورتی نیست معانی دیگر را سرنویس بنویسید همین که مترادف ها یا معانی دیگر واژه های کلیدی خود را درون محتوای متن خود بیاورید کفایت می کند.

    اصلی ترین صفحه طراحی سایت صفحه نخست سایت است. در گزینش واژه کلیدی صفحه نخست توجه کافی به خرج بدهید و در اول و آخر محتوا، اسم برند تجاری خود را که سایر واژه های کلیدی سایت شما را نیز شامل می شود را به کار بگیرید.
    منبع: [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد] سایت
    سئو یک روش نوین بازاریابی است

  2. #2

    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0
    واقعا این روزها بهترین نوع بازاریابی سئو است مرسی از شما
    for buy cccam go to suncccam and enjoy cccam service

  3. #3

    تاریخ عضویت
    Sep 2018
    محل سکونت
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل
    نوشته ها
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0
    ۱۷دیدگاه
    سئو چیست؟ تکنیک های SEO چیست؟ چگونه رتبه سایت خود را در گوگل بهبود دهیم
    اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده*اید:

    «شما باید روی سئو سرمایه گذاری کنید.»

    «شما دیده نمی*شوید؛ اگر در صفحه*ی اول گوگل نباشید اصلاً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده است.»

    «چرا سئوکار نمی*آورید تا مسئولیت بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو را به عهده بگیرد؟»

    «اگر سایت … هنگام جستجوی کلمه … در صفحه*ی اول گوگل می*آید، به خاطر یک سری تکنیک است. اسم این تکنیک ها سئو است.»

    «الگوریتم*ها عوض شده. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟»

    «ما می*توانیم شما را به صفحه*ی اول موتورهای جستجو بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی*ترین سرمایه گذاری شماست.»

    درس*های مربوط به سئو در متمم با هدف تربیت متخصص سئو طراحی نشده*اند.

    بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه*ای*ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده* و اولیه*ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود.

    آنچه در ادامه می*خوانید:

    تعریف سئو
    موتورهای جستجوی پراستفاده
    نقش سئو در کیفیت محتوا
    چیزهایی که با سئو سایت اشتباه گرفته می*شوند
    تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر کلاه سفید
    هدف ما در درس آموزش سئو
    برخی از مهم*ترین تکنیکهای سئو
    منابع و مراجع ما در* آموزش سئو
    تعریف سئو و چند نکته درباره SEO
    اگر چه به نظر نمی*رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،* اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم*.

    طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می*توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

    مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می*کنند (منبع).

    هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک*هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می*شوند، نگاه نمی*کنند.

    کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می*شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته*اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه*ی کمتری خواهد داشت.

    جستجو بر روی موبایل طی سال*های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع).

    سهم موبایل و تبلت و دسکتاپ از فضای وب

    در حال حاضر کدام موتورهای جستجو بیشتر استفاده می*شوند؟
    کم نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه*های مترادف به کار می*برند.

    البته به سادگی هم نمی*توان از این کار ایراد گرفت؛ چون حتی Google کردن هم به عنوان یک فعل در زبان انگلیسی پذیرفته شده است.

    با این حال شاید مناسب باشد به دو گزارش که توسط سایت معتبر Search Engine Land منتشر شده اشاره کنیم تا در خاطرمان بماند که تنها بازیگر صنعت جستجو، موتور جستجوی گوگل نیست:

    کاربران کدام موتورهای جستجو را می شناسند؟ تکنیک های سئو را با هدف قرار دادن کدام موتور جستجو به کار بگیریم؟

    آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می*شود، بیشتر نشان*دهنده*ی آگاهی کاربران از برندها است.

    همان*طور که می*بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند.

    در پرسش دیگری از کاربران خواسته شده موتور جستجوی اصلی مورد استفاده خود را اعلام کنند:

    موتور جستجوی اصلی مورد استفاده شما چیست

    همان*طور که می*بینید در اینجا، گوگل با سایر موتورهای جستجو فاصله*ی معناداری دارد و به همین علت، شاید هنوز هم – تا زمانی که تغییری جدی در سهم بازار موتورهای جستجو به وجود نیامده – باید بپذیریم که استفاده از موتور جستجو و گوگل به عنوان تعبیرهای مترادف چندان نادرست نیست.

    نقش سئو در ارتقاء کیفیت محتوا در سال*های اخیر
    در گذشته ضعف*هایی که در الگوریتم*های موتورهای جستجو وجود داشت باعث شده بود یک تعبیر بین تولیدکنندگان محتوا رایج شود. آنها می*گفتند:

    شما دو روش برای نوشتن در فضای وب دارید.

    می*توانید برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود بنویسید و می*توانید برای موتورهای جستجو بنویسید.

    نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن*های بی*معنی، تزریق بی*خاصیت کلمات کلیدی در متن*ها، ارائه*ی لینک*های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود.

    نوشتن برای کاربران، اگر چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می*کرد، اما الزاماً به رتبه*ی بهتر در موتورهای جستجو منتهی نمی*شد.

    خوش*بختانه طی سال*های اخیر، با بهبود الگوریتم*های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم*رنگ*تر شوند.

    کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می*تواند رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد.

    همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد.

    به همین علت، بر خلاف سال*های گذشته که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب می*دانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده می*شود و به کار می*رود.

    با توجه به بهبود کیفیت نتایج موتورهای جستجو، و ارتقاء الگوریتم*های آنها، نادرست نیست اگر وقت و بودجه*ای را که صرف سئو می*کنید، به عنوان بخشی از فعالیت*های تأمین رضایت کاربران لحاظ کنید. البته به شرطی که فلسفه*ی واقعی سئو و راهکارهای پایدار و بلندمدت آن را به کار بگیرید.

    چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می*شوند؟
    گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،* آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می*گیرند.

    اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه*ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان*بر، دشوار و گران*قیمت است.

    کسب و کاری که می*خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات بسیاری را رعایت کند که موارد زیر، تنها بخش کوچکی از آنهاست:

    تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی کاری (درس مرتبط: تولید محتوا)

    به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید

    ایجاد حس رضایت در خوانندگان و کاربران

    قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مدت بیشتری را در سایت شما بگذرانند

    همه*ی این کارها، هزینه*بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد.

    SEO همچنین، یک کمپین تبلیغاتی نیست که به عنوان یک پروژه با بودجه*ای مشخص و در یک محدوده*ی زمانی مشخص، اجرا شود.

    همچنانکه یک مجموعه تکنیک و اصول فنی هم نیست.

    بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است.

    اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه*های قدرتمند برای هزینه کردن بی*فایده*ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد.

    تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید
    یکی دیگر از بحث*های رایح در سئو، تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) است.

    اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می*کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

    اما سئو کلاه سیاه، می*کوشد با شناسایی نقطه ضعف*ها و محدودیت*های الگوریتم*های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

    معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم*ها، این روش*ها هم کارایی خود را از دست می*دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ*تر می*شود.
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    [مهمان گرامی برای مشاهده لينگ ها بايد عضو سايت باشيد]
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل از زمان های پیک است.

  4. #4

    تاریخ عضویت
    Sep 2018
    محل سکونت
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل
    نوشته ها
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0
    به گوگل کمک کنید محتوای شما را پیدا کنید
    اولین قدم برای گرفتن سایت شما در گوگل این است که مطمئن شوید Google می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک Sitemap ایجاد کنید. یک سایت مپ یک فایل در سایت شما است که موتورهای جستجو را در مورد صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما نشان می دهد.


    به گوگل بگویید که صفحات نباید خزیده شوند
    آموزش سئو : بهترین روشها
    برای اطلاعات غیر حساس، با استفاده از robots.txt، خزیدن ناخواسته را مسدود کنید
    یک فایل “robots.txt” به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند دسترسی پیدا کنند و بنابراین بخش هایی از سایت شما را مسدود کنند. این فایل که باید به نام robots.txt باشد، در دایرکتوری ریشه سایت شما قرار می گیرد. این امکان وجود دارد که صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم می تواند بخزد، به طوری که برای صفحات حساس شما باید یک روش امن تر استفاده کنید.

    تصویر نشان دادن محل مناسب یک فایل robots.txt.





    شما ممکن است بخواهید صفحات خاصی از سایت شما خزید این دلیل که آنها ممکن است به کاربران مفید باشد اگر در نتایج جستجو موتور جستجو پیدا شده است. اگر میخواهید موتورهای جستجو را از صفحات خود خزنده نکنید، Google Search Console یک ژنراتور robots.txt دوستانه دارد که به شما در ایجاد این فایل کمک میکند. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیردامنه استفاده می کند و شما مایل به داشتن برخی از صفحات در یک زیر دامنه خاص نیستید، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای این دامنه ایجاد کنید.

    اجتناب کردن:

    اجازه ندهید صفحه نتایج جستجوی داخلی شما توسط Google ردیابی شود. کاربران بر روی یک نتیجه موتور جستجو کلیک نکنند تا به صفحه دیگری از نتایج جستجو در سایت شما برسند.
    اجازه دادن به URL های ایجاد شده به عنوان یک نتیجه از خدمات پروکسی به خزیدن.

    برای اطلاعات حساس، از روش های امن تر استفاده کنید.

    Robots.txt یک روش مناسب یا موثر برای مسدود کردن مطالب حساس یا محرمانه نیست. این فقط دستورات خزنده ها را انجام می دهد که صفحات برای آنها نیست، اما از سرور شما جلوگیری نمی کند تا این صفحات را به یک مرورگر که آنها را درخواست می کند، تحویل دهد. یکی از دلایل این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند URL هایی را که شما را مسدود می کنند (فقط URL، بدون عنوان یا علامت) نشان می دهند، اگر لینک هایی برای این URL ها در جایی در اینترنت اتفاق می افتد (مانند logs referrer). همچنین موتورهای جستجوگر غیر سازگار یا سرکش که مستثنی نیستند، استاندارد ردگیری رباتها ممکن است دستورالعملهای robots.txt شما را نادیده بگیرد. در نهایت، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیر شاخه ها را در فایل robots.txt شما بررسی کند و نشانی اینترنتی محتوا را که نمی خواهید دیده شود را حدس بزنید.

    در این موارد، از تگ noindex استفاده کنید اگر فقط می خواهید این صفحه در Google ظاهر نشود، اما نگران نباشید اگر هر کاربر با یک پیوند بتواند به صفحه برسد. با این حال، برای امنیت واقعی، باید از روش های مناسب مجوز استفاده کنید، مانند نیاز به یک رمز عبور کاربر یا به طور کامل از صفحه خود خارج شوید.

    کمک به گوگل (و کاربران) که چگونه محتوای شما را درک کند
    اجازه دهید Google صفحه شما را به همان شیوه ای که کاربر می بیند، ببیند
    وقتی Googlebot یک صفحه را میخزد، باید صفحه را همانطور که یک کاربر معمولی میبیند، ببیند. برای رندر و نمایه سازی بهینه، همیشه Googlebot به اسکریپت های جاوا اسکریپت، CSS و فایل های تصویری مورد استفاده در وب سایت شما دسترسی پیدا می کند. اگر فایل robots.txt سایت شما غیرفعال کردن این دارایی ها باشد، به طور مستقیم آسیب می بیند که چگونه الگوریتم های ما محتوا را رندر کرده و فهرست می کنند. این می تواند در رتبه بندی های غیرمتعارف منجر شود.

    اقدامات توصیه شده:

    اطمینان حاصل کنید که Googlebot می تواند با استفاده از ابزار Fetch as Google ، جاوا اسکریپت، CSS و فایل های تصویری خود را بخواند. این به شما اجازه می دهد دقیقا ببینید چگونه Googlebot محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تعدادی از مسائل مربوط به نمایه سازی را در سایت خود شناسایی و رفع کنید.
    بررسی و تست robots.txt خود را با استفاده از Google Search Console میتوانید انحام دهید.

    عناوین صفحه منحصر به فرد و دقیق ایجاد کنید
    برچسب <title> کاربران و موتورهای جستجو هر دو موضوع یک صفحه خاص می گوید. برچسب <title> باید درون عنصر <head> سند HTML قرار گیرد. شما باید یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه در سایت خود ایجاد کنید.

    عناوین صفحه

    عناوین و جملات خوب را در نتایج جستجو ایجاد کنید.
    اگر نوشته شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر شود، محتویات برچسب عنوان ممکن است در خط اول نتایج ظاهر شود.

    عنوان برای صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / کسب و کار شما را لیست کند و می تواند قطعه های دیگری از اطلاعات مهم مانند مکان فیزیکی کسب و کار و یا شاید برخی از تمرکز اصلی یا پیشنهادات آن را شامل شود.
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل از زمان های پیک است.

  5. #5

    تاریخ عضویت
    Sep 2018
    محل سکونت
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل
    نوشته ها
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0
    به گوگل کمک کنید محتوای شما را پیدا کنید
    اولین قدم برای گرفتن سایت شما در گوگل این است که مطمئن شوید Google می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک Sitemap ایجاد کنید. یک سایت مپ یک فایل در سایت شما است که موتورهای جستجو را در مورد صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما نشان می دهد.

    گوگل همچنین صفحات را از طریق لینک های دیگر صفحات پیدا می کند. بعدا در این مورد سایت خود را ارتقا دهید تا نحوه پیدا کردن سایت شما توسط مردم را به شما را بیاموزید.
    آموزش سئو : بهترین روشها
    برای اطلاعات غیر حساس، با استفاده از robots.txt، خزیدن ناخواسته را مسدود کنید
    یک فایل “robots.txt” به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند دسترسی پیدا کنند و بنابراین بخش هایی از سایت شما را مسدود کنند. این فایل که باید به نام robots.txt باشد، در دایرکتوری ریشه سایت شما قرار می گیرد. این امکان وجود دارد که صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم می تواند بخزد، به طوری که برای صفحات حساس شما باید یک روش امن تر استفاده کنید.

    تصویر نشان دادن محل مناسب یک فایل robots.txt.





    شما ممکن است بخواهید صفحات خاصی از سایت شما خزید این دلیل که آنها ممکن است به کاربران مفید باشد اگر در نتایج جستجو موتور جستجو پیدا شده است. اگر میخواهید موتورهای جستجو را از صفحات خود خزنده نکنید، Google Search Console یک ژنراتور robots.txt دوستانه دارد که به شما در ایجاد این فایل کمک میکند. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیردامنه استفاده می کند و شما مایل به داشتن برخی از صفحات در یک زیر دامنه خاص نیستید، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای این دامنه ایجاد کنید.

    اجتناب کردن:

    اجازه ندهید صفحه نتایج جستجوی داخلی شما توسط Google ردیابی شود. کاربران بر روی یک نتیجه موتور جستجو کلیک نکنند تا به صفحه دیگری از نتایج جستجو در سایت شما برسند.
    اجازه دادن به URL های ایجاد شده به عنوان یک نتیجه از خدمات پروکسی به خزیدن.

    برای اطلاعات حساس، از روش های امن تر استفاده کنید.

    Robots.txt یک روش مناسب یا موثر برای مسدود کردن مطالب حساس یا محرمانه نیست. این فقط دستورات خزنده ها را انجام می دهد که صفحات برای آنها نیست، اما از سرور شما جلوگیری نمی کند تا این صفحات را به یک مرورگر که آنها را درخواست می کند، تحویل دهد. یکی از دلایل این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند URL هایی را که شما را مسدود می کنند (فقط URL، بدون عنوان یا علامت) نشان می دهند، اگر لینک هایی برای این URL ها در جایی در اینترنت اتفاق می افتد (مانند logs referrer). همچنین موتورهای جستجوگر غیر سازگار یا سرکش که مستثنی نیستند، استاندارد ردگیری رباتها ممکن است دستورالعملهای robots.txt شما را نادیده بگیرد. در نهایت، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیر شاخه ها را در فایل robots.txt شما بررسی کند و نشانی اینترنتی محتوا را که نمی خواهید دیده شود را حدس بزنید.

    در این موارد، از تگ noindex استفاده کنید اگر فقط می خواهید این صفحه در Google ظاهر نشود، اما نگران نباشید اگر هر کاربر با یک پیوند بتواند به صفحه برسد. با این حال، برای امنیت واقعی، باید از روش های مناسب مجوز استفاده کنید، مانند نیاز به یک رمز عبور کاربر یا به طور کامل از صفحه خود خارج شوید.

    کمک به گوگل (و کاربران) که چگونه محتوای شما را درک کند
    اجازه دهید Google صفحه شما را به همان شیوه ای که کاربر می بیند، ببیند
    وقتی Googlebot یک صفحه را میخزد، باید صفحه را همانطور که یک کاربر معمولی میبیند، ببیند. برای رندر و نمایه سازی بهینه، همیشه Googlebot به اسکریپت های جاوا اسکریپت، CSS و فایل های تصویری مورد استفاده در وب سایت شما دسترسی پیدا می کند. اگر فایل robots.txt سایت شما غیرفعال کردن این دارایی ها باشد، به طور مستقیم آسیب می بیند که چگونه الگوریتم های ما محتوا را رندر کرده و فهرست می کنند. این می تواند در رتبه بندی های غیرمتعارف منجر شود.

    اقدامات توصیه شده:

    اطمینان حاصل کنید که Googlebot می تواند با استفاده از ابزار Fetch as Google ، جاوا اسکریپت، CSS و فایل های تصویری خود را بخواند. این به شما اجازه می دهد دقیقا ببینید چگونه Googlebot محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا تعدادی از مسائل مربوط به نمایه سازی را در سایت خود شناسایی و رفع کنید.
    بررسی و تست robots.txt خود را با استفاده از Google Search Console میتوانید انحام دهید.

    عناوین صفحه منحصر به فرد و دقیق ایجاد کنید
    برچسب <title> کاربران و موتورهای جستجو هر دو موضوع یک صفحه خاص می گوید. برچسب <title> باید درون عنصر <head> سند HTML قرار گیرد. شما باید یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه در سایت خود ایجاد کنید.

    عناوین صفحه

    عناوین و جملات خوب را در نتایج جستجو ایجاد کنید.
    اگر نوشته شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر شود، محتویات برچسب عنوان ممکن است در خط اول نتایج ظاهر شود.

    عنوان برای صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / کسب و کار شما را لیست کند و می تواند قطعه های دیگری از اطلاعات مهم مانند مکان فیزیکی کسب و کار و یا شاید برخی از تمرکز اصلی یا پیشنهادات آن را شامل شود.
    در تیک بان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یکی دو ماه قبل از زمان های پیک است.

  6. #6

    تاریخ عضویت
    Jul 2018
    نوشته ها
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    میزان امتیاز
    0
    بسیار عالی و مفید
    چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد.

 

 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •